[HWnews] Little OT: cisteni LCD monitoru

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Březen 30 16:07:33 CEST 2004

Pouzivam vyrobek od firmy EMTEC a to BASF Fantastic Clean Screen ale
pouzivam to jen na CRT.
Zajisti i antistatiku.

Mam tu nejake vadne displeje a tak to vyzkousim co to udela s LCD TFT.

Nevim jaka je normalni cena, ale vzhledem k tomu, ze jich tu mam skladem cca
10ks, a ten co mam v pouzivani mi vydrzi jeste asi 5 let, tak ty ostatni
jsou k mani za cca 200 Kc za kus.
Obsah 250 ml, rozprašovač. Červene baleni viz zde :
http://www.emtec-group.com/Consumers/Office/

Jinak EMTEC ma v nabidce i kapalinu primo na TFT displeje.
http://products.emtec-group.com/en/en/Consumer_Media/Accessories/Office_Clea
ning/Tft_Screen_Cleaner/
a je v nabidce i v CR.
http://www.emtec-group.cz/tschechien/consumermedia_office.php
až dole na stránce.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Dobry den,
je to sice trochu OT, ale pri pritomnosti skvelych chemiku v teto konfere i
dalsich praktiku se chci zeptat, zda nekdo nemate nejaky osvedceny
prostredek na cisteni LCD monitoru.
Mam 19" ACERa a vzhledem k tomu, ze nebyl zrovna za petikorunu, nechtel bych
si ho cistenim znicit. (Kdysi za blahe pameti sklenenych obrazovkovych
polarizacnich filtru Polaroid, jsem na jeden vzal Iron a tim jsem ho zcela
pohrbil, tak uz mam z takovych veci docela strach.)
Na druhou stranu pouhe otirani prachu jemnym hadrikem uz nestaci, prece
jenom za tri a pul mesice provozu uz tam jsou sem tam nejake prskance a
mensi mnozstvi otisku.

Kdyz jsem napsal na technicky support ACERu, poslali mi obratem mail, ze oni
zadny prostredek nevyrabeji a mam se obratit na sveho prodejce. Moc vtipna
podpora :-)))
Muj prodejce je 100mega, ne ze bych je podcenoval, ale myslim, ze by mi byli
klidne schopni doporucit treba Vanavan :-)

Pekny den

Jakub Serych