[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa, stava sa to...

Wek wek@evona.sk
Úterý Březen 30 13:25:57 CEST 2004

Ale kua chlapi, vy ma perujete za kazde slovicko...
Vy ked odpoviete na nepolozenu otazku tak to akoze je v poriadku?!

Chcel som tym povedat, ze ak je realny predpoklad ze sa takyto patologicky
start objavi, napr. ze to pan Belohrad bude prevadzkovat tesne vedla nejakeho
xxxGW superstroja v Cerne, treba predovsetkym urobit vsetko preto, aby sa tak
nestalo; ten sw tam pochopitelne ma byt, pripadne este aj s pocitanim ci
logovanim chyb, ale je to len taka berlicka.
Konkretne som mal na mysli skratit I2C zbernicu, dodrzanie beznych navrhovych
pravidiel tichej zeme a napajania, zvolit pullupy na dolnej hranici,
zakrabicovat kriticke obvody (poctivy zelezny plech, tomu hovorim HW!).

Mimochodom, ako vzdy, otazka je dost vagna a situacia moze byt pokojne aj
taka, ze I2C master je zadrotovany v nejakom procesore dostatocne idiotsky na
to, aby sa z takehoto stavu dostaval velmi tazko (napr. neda sa zistit
aktualny stav zbernice ci vyvolat priamo stop). Nie zeby som taky poznal, ale
viem si ho predstavit, resp. som o niecom podobnom cital v suvislosti s
Phi|ipsovskymi procesormi, ale blizsie som to neskumal.

Staci taketo vysvetlenie?

Jano Waclawek