[HWnews] LED a PWM ?

Wek wek@evona.sk
Úterý Březen 30 12:11:16 CEST 2004

Re Danhard:
No, mam rad, ked na polemicku otazku odpoviete skor nez ju polozim (znela by:
a kto povedal, ze PWM musi mat linearny vystup?)
:-)
Mimochodom, ak sa trocha rozsupneme :-) , mozeme pouzit miesto jedneho dva
odpory - no a to je to, co spominate, prvy odpor s kondom je vlastne filter, a
ten druhy sluzi ako prudovy zdroj.
Pochopitelne, je to filter aj prudovy zdroj dost mizerny, ale za malo
penazi...
Je otazne, ci stoji ten cas a nervy realizacneho timu, ked to blikat nahodou
za zahadnych okolnosti bude.
Na druhej strane, reziserovi sa to moze pacit ako speci efekt - v poslednom
case som videl dost USA filmov, ktore boli priamo urcene na vyvolanie
epileptickeho zachvatu...

Jano Waclawek

PS. Este stale nechapem vyznam poznamky o mechanickej zavierke (to s 2ms/18ms
a striafanim sa mi je samozrejme jasne): vplyv na blikanie je predsa ten isty
pri mechanickej aj elektronickej zavierke! Elektronicka zavierka nie je zasa
nic ine, nez to, ze sa (vo Vasom priklade) z 20ms len 2ms integruje svetlo na
citlivom prvku a potom sa vysledny naboj prenesie na vycitavaci (necitlivy)
prvok.