[HWnews] Keeloq

Jan Smrz smrz@htc.honeywell.cz
Úterý Březen 30 12:04:57 CEST 2004

    Tak po dlouhem usili o zprovozneni dekoderu Keeloq jsem to vzdal. Nevite, zda
existuje neco podobneho od jineho vyrobce a dalo by se v kusovem mnozstvi
sehnat u nas? Rovnez by nebylo na skodu, kdyby to melo slusnou dokumentaci.

    Bohuzel u Keeloqu jsou v datasheetech nekdy i docela podstatne chyby (napriklad
ve vsech datasheetech k dekoderum se uvadi, ze v Secure-Learn modu, Seed Value
se ma prenaset behem druheho vysilani, me to cele vrtalo hlavou a az v
Application Note TB003 jsem nasel, ze se ma prenaset behem prvniho vysilani apod.).

    Nebo kdyby se preci jen nasel nekdo, kdo s ma zkusenosti s Keeloq a mohl by mi
pripadne alespon zkontrolovat, zda jsem spravne vygeneroval Crypt Key (XOR,
secure learn), byl bych velmi rad (nedari se mi naucit dekoder).

    J.S.