[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 01:48:16 CEST 2004

Nojo, ja jsem zase zvyklej na ty maly PIC16xxx, tam by to neproslo. Ty 18 uz
s tim odberem trochu vic pocitaji :o)
Na druhou stranu jsem nevedel, kolik chcete ty diody "zhavit".
Danhard

No, mně se zase zvedly chlupy na zádech, když jsem četl Váš dotaz a
poněkud nervózně jsem to ještě jednou ověřil.
Obvykle, když se na něco takhle zeptáte, tak to znamená, že víte, že je
někde průser :-)

Zdraví PavelK

P.S. Pokud byste učil na škole, byl by z Vás bezva kantor. Z vašich
komentářů zde v konferenci jsem se naučil docela dost, stačí je jen číst
a zamyslet se a člověk zjistí, že je to vlastně logické. :-)))