[HWnews] LED a PWM ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Březen 29 23:00:03 CEST 2004

Já si nemyslím, že bych dosáhnul plného rozlišení. Myslel jsem to tak,
že si rozsah rozdělím na 100 dílů (nebo 256) a pak zaexperimentuju s
tím, jak to bude celé vypadat a nějak to ručně poladím, aby ty efekty
vypadaly "efektně". Ta světla budou pod bílou polokoulí, takže visuálně
se budou ovlivňovat i jednotlivé RGB diody.

Hodnoty PWM pro jednotlivé efekty bych nasekal do tabulky (resp.
tabulek) a při běhu programu už bych je jen vybíral a patřičně šmrdlal
jednotlivými piny.

Zdraví PavelK