[HWnews] Little OT: cisteni LCD monitoru

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Březen 29 20:30:58 CEST 2004

Ja na mojho 19" acera pouzivam toto
http://www.consumables.co.uk/product_info.php?products_id=300001&osCsid=f120c76d5ceea11defc2a41feedb3e2f.
Raz som videl ako upratovacka kolegovi zacala cistit plochy monitor
handrou na dlazku, tak od vtedy sa o to radsej staram sam :-)))
Kto sa este pochvali, ze ma 19" LCD monitor? Uz vyrabaju aj 24" :-)))
balu