[HWnews] 35 -> 27MHz

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Březen 29 20:24:09 CEST 2004

aby som povedal aj nieco k veci... ;-))

pokial je prijimac v tom voziku superhet, tak by sa zvysenim frekvencie
lokalneho oscilatora malo dat dosiahnut to, ze bude pocuvat namiesto na
27MHz na 35MHz. V tom pripade tam bude treba postavit novy oscilator,
alebo pouzit DDS. Otazka je, ci je vstup LO nejak ladeny (potom ho treba
preladit) a ci je zmiesavac dostatocne sirokopasmovy. Ale 27 (resp.
35MHz) su tak nizke frekvencie, ze tam by problem nemal byt.
Pokial ten prijimac nie je superhet, treba ho vymenit za iny, ktory
pocuva na 35MHz :-)

balu