[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 29 20:04:20 CEST 2004

Tady bych si dovolil trochu nesouhlasit, nez frekvence celeho snimku se
projevi podstatne dvojnasobna frekvence pulsnimku, aby se ten efekt
neprojevoval, potrebujete aby za tu dobu to sveto mrklo nekolikarat (tech
20ms ten CCD prvek to svetlo v podstate integruje), aby doslo k jakemusi
prumeru. Dolni frekvenci odhaduji nekde na 170Hz, tam uz by ten efekt mel
byt potlacen.

Muzete si vsimnout, ze v televiznich zaberech pekne mrkaji i monitory, ktere
jedou na 85Hz, LCD monitory to nedelaji i pri refresi 60Hz, protoze maji
vetsi setrvacnost, LED diody nemaji v tomto meritku zadnou.

Danhard