[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 29 19:41:07 CEST 2004

Rekl bych ze snimkova frekvence jaksi nezalezi na systemu videa, pokud jsme
v Evrope, tak to bude 50 pulsnimku za vterinu.
Analogove rizeni asi moc nepomuze, protoze pocitam ze chcete ridit ty diody
multiplexne a jas PWM.
Pro potlaceni interferenci by melo stacit cca  300Hz cykl multiplexu, a
lepsi kdyz jeste pouzijete nesoudelny kmitocet, treba 316Hz, ale tohle je
opravdu nejlepsi odzkouset.

Danhard