[HWnews] Re: Obraz naruby

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Březen 29 17:09:01 CEST 2004

Samozrejme. Vzdyt rozliseni SVCD je prave tech 480x576 a datovy tok cca 3000
kb/s. Takze ja mel na mysli standardni SVCD. Nicmene i to nektere prehravace
neumi.
A pokud jste udelal 5000 kb/s a nahral na CD, tak je docela mozne, ze to ta
mechanika nezvladla. Spocitejte si hustotu dat na stopu u CD a DVD a je to
jasne. Ja drive pro SVCD pouzival kodek CCE, ktery je docela slusny a pro
480x576 je pouzitelny i datovy tok 2200 kb/s (a tedy asi 40 minut na CD) ale
ted je levnejsi to dat primo na DVD.
Ten zvuk opravdu staci stereo, menu jsou ale sikovne, pokud na to chcete dat
treba fotky. Tech se i na CD vejde hora.

Martin Zaruba