[HWnews] Mereni srdecniho tepu

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 28 22:12:58 CEST 2004

Dobrý večír,

	tak to jsou přesně ty elektrody, o kterých jsem psala, měla jsem  je na
sobě víc než týden a i pak držely jako blázen a gel skutečně
nepotřebují. A ten snímač na prst je mi také povědomý :)

	Ještě mě napadá, že by šlo použít i takové ty "uzemňovací soupravy" co
se používají při práci s CMOS obvody. Mají veliký odpor a snad jsou
antialergické.

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz