[HWnews] Tlumivka k MC34063A - OT

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Březen 28 21:30:17 CEST 2004

Jiri Drozd wrote:
>    Druha cast asi narazi na me. No vite, nejsem z prilis bohate rodiny,
> dlouhou dobu (tim myslim sve detstvi) sem nemel ani ten multimetr a bavilo me
> to take. Ve velke vetsine pripadu si s multimetrem vystacim - k mereni napeti,
> proudu a odporu beznych hodnot vyhovuje docela dobre a malo kdy delam neco,
> kde bych potreboval merit jine veliciny ci extremni napriklad napeti v kV,
> proud v kA... Nechci tim rict ze ostatni merici pristroje jsou k nicemu,
> takovy osciloskop je kazdopadne k nezaplaceni, ale kde na nej jako byvaly
> [...]

Mluvíte mi z duše. Jsem skoro úplně ten samý případ, jen důvod ukončení
VŠ byl jiný - neuměl jsem (a dodneškqa neumím) vycházet s některýma
ženskýma. Holt "ona" byla vedoucí katedry, takže jsem měl zcela smůlu.

Osciloskop však mám, sehnal jsem jej na inzerát někde na inetu, 2x10MHz,
  za 1500 i se dvema sondama. Sice nic moc, má nějaké mouchy, ale dost
mi pomohl, i děckám (třeba lissajousovy křivky, nebo mikrofon na vstup,
s tím si užijete).

Co jsem se oženil, je to to samé, na koníčky nejsou tydlety. Takže dost
čerpám z těžební činnosti. Každé jaro je u nás v dědině sběr
nebezpečných odpadů (přijede náklaďák), no a já odvezu na dvoukoláku od
tety vykuchané monitory z loňska (jen obrazovka v krabici) a přivezu si
desky z televizí, repráčky a případné další monitory. Jo, beru si ssebou
nějký vercajk, aby to odsejpalo, stojí tam totiž jen tak cca 20 minut,
tak se snažím vykuchat toho co nejvíc.

Děcka mi v tom kuchání pomáhají, neboť mají naději, že se dočkají zase
nějaké blbůstky. Takže pro 3,5-letého kluka jsem udělal speciální
páječku z pájedla o drákosáků za 60,-, kdy jsem mu na dřevěnou rukojeť
přilepil držátko, takže má pistolovou páječku taky (holky tu normální
udrží bez problémů, taky s ní dělají samy).

Jen manželce je to trnem v oku - dokud jsem nedělal doma, tak jsem v
podstatě elektroniku neprovozoval - nebylo kde.

Tož vám přeji hodně štěstí (i na manželku) a mějte se pěkně,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!