[HWnews] Mereni srdecniho tepu

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 28 20:38:40 CEST 2004

Dobrý večír,

	půl litru EKG/SONO gelu stojí cca 50 korun českých. Je to taková modrá
patlanina a při bližším čmuchání zjistíte, že má podivnou vůni, ale
jinak je neškodná a po nějaké době ji dokonce tělo samo vstřebá. Má to
každá slušnější lékárna nebo zdravotnické potřeby.

	Jako elektroda by bylo nejlepší použít originál co se používá v
nemocnici, ale ne ty na ambulantím vyšetření, ale ty co jsou na JIPce,
ty potvory držej tak pevně, že to při sundavání dost bolí a lepidlo
sundaváte ještě týden. Ale kde to sehnat, to nevím. Třeba by v nemocnici
řekli od koho to mají :)

	No a požadavek napájení z baterie je jasný. Při průrazu by byla jistá
smrt. Na druhou stranu, tzv. "elektronický aerobick" co prodává doktor
Středa, má možnost chodu na adaptér a normálně jej k tomu prodávají,
takže nevím co si myslet. Sama bych to ale na síť nestavěla.

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz
      ICQ:  260 344 186