[HWnews] Zalohovani pocitace

Marek Kutnar marek@pcservis.sk
Neděle Březen 28 13:04:46 CEST 2004

> To je přesně ono. Pod WinXP je také a má možnost zálohovat všechno nebo
> jen přírůstky. Trápím se ale s naplánováním, uživatele mam bez hesla a
> chci si nastavit přírůstkové zálohování při spuštění počítače a každé
> pondělí všeho. Bohužel úloha se neprovádí neboť bylo zadané neplatné
> heslo a jméno. Ale já ho zadávám!

Tiez som sa s tym vrazdil, pri jednom nasom serveri a dospel som k
zaveru, ze uzivatel musi nat nejake heslo. Proste bez hesla to nejde.
Vyhlasuje ze meno alebo heslo je neplatne. Skuste priradit tomu
uzivatelovi na zalohavanie nejake heslo, malo by to ist.  Mne to
pomohlo.

Marek Kutnar
servisny technik
PC Servis, Liptovsky Mikulas