[HWnews] Elektretovy mikrofon

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Březen 26 23:48:11 CET 2004

Já to porovnávám o kolik je to horší, než kondenzátorový mikrofon. Ten slyší
o něco líp než já. To znamená že když je v místnosti ticho (nějaké hluky z
okolí a tikají hodiny), tohle nahraju třeba na minidisk a pustím do
sluchátek ve stejné hlasitosti, nesmím slyšet šum. Když to zesílím podstatně
víc než byla skutečnost, pak se ten šum objeví (člověk by měl slyšet od
hlasitosti 0 dB, teda jak kdo). Když tohle udělám s elektretem, slyšitelně
šumí každý. Některý snesitelně a některý opavdu dost.
Anděl

----- Original Message -----
From: Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, March 26, 2004 10:48 AM
Subject: Re: [HWnews] Elektretovy mikrofon

Lubor Otta wrote:
> Zdravím starou konféru na novém listservru.
> Nedávno tu šla debata že nové elektretové vložky šumí a jsou nekvalitní.
Já jsem právě koupil elektr. mikrofón za 300kč v prodejně zabezpečovací
techniky. Má 2 stupňový tranzistorový zesilovač. Jak jednoduše vyzkoušet
jeho jakost? Normál akustického tlaku nemám :-(
> Snad koupit v GM vložku, vyměnit ji v něm a porovnat příjem...

2 tranzistory, to uz muze taky byt zesilovac + gate (sumova brana).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!