[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Březen 27 23:01:44 CET 2004

Petr Simek napsal(a):

>A ja k tomu dodam ze tenhle merak neni na rezonancnim principu a zrovna
>u indukcnosti meri docela hausnumera pokud maji treba zkrat na vinuti.

??? Jak chcete měřit skutečnou indukčnost při zkratu na vinutí??? Právě
proto, že se chová reálně, tak se s ním třeba dají docela dobře
zjišťovat vadná VN trafa, i když ten zkrat není "tvrdý" (tam ale spíš
napřed prudce roste ztrátový činitel).

>Osobni zkusenost. Navic se mi u nej nelibi ze je treba kazdy rozsah po
>prepnuti nulovat a ze ta nula docela ujizdi mezi rozsahy.

To souhlasím, ale zase mě to tak nepálí - to bych musel měřit desítky
různých součástek po sobě...

Jirka