[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 27 21:13:49 CET 2004

Petr Simek wrote:

> Ha ha - tam jsem to hledal napred a co mi to naslo to jsem zkusil
> overit v casopisech - bez uspechu. Prohledl jsem i ty rocniky 12
> kde byval seznam a nic . Ale nenapada mne kde bych to jinde vzal
> nez v AR.

Špatně hledáte:

AR-B  Rezonanční měřič indukčnosti	214	6/1993

Zároveň doporučuji vaší pozornosti
zelené AR   Přesný a jednoduchý měřič LC	11	1/1993

Tenhle jsem si chtěl původně dělat (jemoc složitý na to c odělá, dá se
použít i jiná součástková základna), nakonec jsem si udělal primitivní
RLC můstek (chystám se ho vylepšit) neboť na něm jde měřit kdeco.

Tož co říkáte odborníci na tyto 3 metody měření?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!