[HWnews] Tlumivka k MC34063A

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Březen 27 15:16:54 CET 2004

Mrknete na http://list-archive.gin.cz/hw-news/0210/msg02019.html

> Nevite ve kterem AR vysel ten meric indukcnosti (nebo alespon priblizne

Hledal jsem a nenasel. Treba si nekdo vzpomene - bylo to koncipovane jako
doplnek k mericimu pristroji 100uA ktery slouzil jako stupnice a byl
pouzit externi zdroj 12V.

> rocnik) ? Predpokladam ze by sel pouzit i k mereni kapacit - principem bude
> ladeny obvod LC, takze kdyz znam jeden prvek a reznonancni f, neni problem
> dopocitat druhy prvek

Asi ano. Nicmene myslim ze tady kdysi probihala debata rezonancniho merice
LC s pomoci procesoru a mozna ze byla nekde i volna konstrukce, treba si
nekdo vzpomene.