[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pátek Březen 26 16:28:27 CET 2004

Delphin wrote:

> Opet zalezi jakou pozadujete presnost. Doba mezi odeslanim stavu z MCU a
> jeho zpracovanim v aplikaci bude nekde mezi skoro nula az desitky
> milisekund.

Tak to mysleno nebylo...
Jako by byla (relativne dostatecne) presna synchronizace, tak by stejnym
zpusobem, ale na jiny povel, probihalo zapamatovani aktualniho casu,
ktery se pak uz da poslat kdykoli. Jde o to, ze timto zpusobem zjistim
dost presne, jak jsou jednotlive uzly casove rozhozene...
To ze nezjistim soucasy cas, me snad ani moc trapit nemusi...
A jak jsem pochopil, tak i jednotlive merene casy budou vycitany na
dotaz, takze tento mechanismus uz bude implementovany...

Hynek