[HWnews] Obecny C simulator - kdyby nahodou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Březen 26 12:14:34 CET 2004

Dobry den
V souvislosti s programovanim AVRek pod AVRGCC pokukuju po nejakem slusnem
emulatoru, ktery umi vypisovat C promenne, (pod linuxem jsou v zasade tyto
moznosti co se tyce emulace - avrstudio3.5 pod wine - chodi, ale neumi
mega64, avrstudio4 jsem nerozchodil, avr-gdb s jtag adapterem - ktery zatim
nemam a nevim jak to zprovoznit vcetne krokovani v C)

Napadlo mne ze pro moje konkretni ucely by vyhovelo, neco co by v principu
mohlo existovat, ale nikdy jsem o tom neslysel - simulator na bazi
interpreteru C, tedy nikoliv simulator na kterem bezi zkompilovany kod.
Naprosto mi ted nejde o hw, pouze o pohled na vsechny promenne a jejich obsah.

Jde mi hlavne o vychytavani chyb s mezemi poli (retezcu) kterych delam znova a
znova neuveritelne mnozstvi a blbe se mi identifikuji.

Jakub ladman