[HWnews] Precizni napetim rizeny zdroj proudu ?

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Březen 26 11:01:32 CET 2004

>Potrebujete uzemnenou zatez ?
>
>Danhard

Uz jste minimalne treti, kdo se pta na totez, Danharde, ale uznejte sam - zverejnit takto citlivou informaci neni prece mozne, MI7 ma usi nastrazene :-)

A kdo nedokaze najit reseni z poskytnutych informaci, neni zjevne dostatecne kvalifikovany :-)

J. Hanzal