[HWnews] Synchronizace po seriove lince

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Březen 26 00:42:08 CET 2004

Jasne, ten zahajovaci prikaz, na ktery by mcu pozastavil svou cinnost pred
samotnou synchronizaci bude asi vhodny, ale je tam opravdu nutne pak hlidat
tu zmenu stavu ? Nestacilo by proste zase jen cekat na dalsi prikaz, na
ktery by byla provedena samotna synchronizace ? Kdyz v tu chvili jiz nebudou
delat nic jineho nez cekat na ten prikaz, tak by to prece meli vsichni
zpracovat presne ve stejnou chvili, ne ?