[HWnews] Cidlo absolutniho tlaku

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Březen 22 09:32:25 CET 2004

mate nekde porovnani cen techto senzoru bez vnitrni kompenzace, jinymi
slovy, kde nabizeji levne ? Potreboval bych neco jako nabizi Motorola pro
0 - 4 kPa na mereni vakua (tusim MPX6005, ale bez kompenzace pozadi a OA).
Pokud stoji MPX4115 pres 6 stovek bez DPH, co stoji pouze tenzometricky
mustek ??

Diky, Simon Cihelnik

> To je sice hezke, pouzivat draha cidla s kompenzaci a se zesilovacem, ale
ne
> vzdy se to vyplati. Na hlasice minimalni rychlosti pro UL jsem pouzival
sice
> cidla od Motoroly, ale taky ty levnejsi bez zesilovace. Dal jsem k tomu
> operak a myslim ze 3 diody pro teplotni kompenzaci (teplotni zavislost je
> datasheetu dost presne dana) a byl jsem na stejnych parametrech, co
Motorola