[HWnews] Zesilovac hodne maleho signalu

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Březen 21 23:42:56 CET 2004

Diky vsem za odpoved, tenzometr je dan zakaznikem, pravda je, ze plny
rozkmit na rozsah ma kolem 25 mV, ale zakaznik jim bude merit tlak prave v
prepoctenem rozmezi 0 - 2 mV (bohuzel, z toho vyplyvaji chyby v okoli nuly
atd.).

Napad se stridavym napetim na mustek vypada slibne (levny nizkosumovy OZ a
dva MOS tranzistory), PGA309 take nevypada spatne, uvidim ale az podle
cilove ceny...

--
S pozdravem/with best regards

    Tomáš Dresler