[HWnews] ISDN

Ondrej Mikes ondrejmikes@quick.cz
Neděle Březen 21 20:18:26 CET 2004

Jestli tomu dobre rozumim, tak ten Asuscom je ISDN zarizeni, ne ?
Nemate na tom "ISDN modemu" nastaveno stejne MSN cislo, jako na tom
prvnim a/b portu ? Pak by to mohlo byt tak, ze modem vytoci ven, tim
zabere prvni MSN cislo, ktere mate nastavene i na prvnim a/b portu.
Prichozi volani na prvni MSN cislo pak NT1+2a/b presmeruje na druhy a/b
port s jinym MSN cislem, protoze toto jine MSN je zrovna volne. Je to
jen uvaha, protoze opravdu nevim, co NT1+2a/b umoznuje a take nevim jak
mate nastaveny ten "modem".
Zajimalo by me, co povazujete za linku ? Je to jeden B kanal, nebo jeden
a/b port, nebo MSN cislo ? Z vaseho e-mailu mi to nejak vse splyva do
jednoho :-)

Ondrej Mikes.