?? SPAM??? -------------FW: [HWnews] Volne vstupenky na AMPER 2004

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Neděle Březen 21 10:54:27 CET 2004

Nechapu z ceho antispam vydedukoval, ze se jedna o SPAM?

Nastesti to nevyhodil do kose a pustil to dal. Behem par minut jsem
dostal prvni pozadavky na vstupenky

Na tomto prikladu je videt, jak tezce lze rozeznat vazne myslenou
korespondenci od rizeneho spamu

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.: 00420-603531605, fax: +420-596425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ
, WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
partner firmy MARTHEL, distributora WINBOND-USA, www.marthel.cz
*********************
výprodej součástek - http://www.ei.cz/vyprodeje

-----Original Message-----
From: Spam Interceptor [mailto:siweb@solidblue.biz] On Behalf Of Spam
Interceptor
Sent: Sunday, March 21, 2004 10:37 AM
To: Galuszka Jan ing.
Subject: Re: [HWnews] Volne vstupenky na AMPER 2004

Galuszka Jan ing.,

This is Sip. I am running Spam Interceptor to get rid of junk email.
Please follow this link to verify that the message you sent me isn't
junk email.

http://si20.com/auth?uid=828&mid=10616&sid=konference%40ei.cz

Your email was intercepted because it got a spam rating of 3.3 and I set
Spam Interceptor to ask everyone who sends me a message rated over 2 to
authenticate. When you authenticate I'll receive your email and you'll
never have to authenticate for me again, no matter what spam rating your
emails get.

Thanks,
Sip

For more information on Spam Interceptor go to http://si20.com