[HWnews] PIC12F629 - 16bit citac

Michal G. MichalGregor@seznam.cz
Sobota Březen 20 21:50:30 CET 2004

Je to nejake divne  Tech chyb tam asi bude vic (ted vecer mi to nemysli a hlavne nemuzu najit kouzelnou prirucku)

1) Je ledka pripojena k plusu nebo minusu?
2) V preruseni nenulujete priznak TMR1IF
3) V hlavni smycce mate bsf LED a v preruseni taky:

Podle mne by se to melo upravit na: (LED na +V) ne preklepy se nedivejte:

PRERUS     bcf    LED
                     bcf    PIR1,TMR1IF
                    RETFIE

INIT

                 bsf    LED
START    goto $
  ----- Original Message -----
  From: Martin Herzán
  To: HW-konference
  Sent: Saturday, March 20, 2004 8:56 PM
  Subject: [HWnews] PIC12F629 - 16bit citac

      Zdravim, chtel bych se zeptat jestli by nekdo nebyl tak hodnej a nepodival se na ten zdrojak co je v priloze. V tom zdrojaku pro PIC12F629 je pokus o aktivovani 16bitoveho citace, ktery tento PIC obsahuje. (V pripade tohoto programu jde prakticky jen o to ze sviti ledka a az ten citac pretece tak aby to zpusobilo preruseni a ta ledka by zhasla) Bohuzel mi to nejak nefunguje :-( A stale nemuzu najit chybu.