[HWnews] líh a isopropyl

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Březen 20 21:04:19 CET 2004

To zmatnenie plexi dokaze sposobit aj lieh! Konkretne ked som si liehom
cistil plexi na kryte displaya mobilu Siemens C35... Da sa ale
odstranit. Tak, ze to pretriete liehom znova a rychlo lestite, kym lieh
(so zrejme rozpustenou vrstvou plexi) nezaschne. Chce to trochu cvik,
mne sa to podarilo na 3-ti pokus. Na druhej strane vyhoda je taka, ze
mi zisli aj skrabance :-)

miro