[HWnews] stabilizator 60V / 5V

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pátek Březen 19 11:52:18 CET 2004

urcite jsou i stabilizatory na takoveto napeti, momentalne si na zadny
nevzpominam, ale ja bych volil klasicky diskkretni stab. z tranzistoru,
zenerky a odporu. myslim si, ze to bude i levnejsi reseni. a az potom
stahnete tim tranzistorem to napeti dolu, tak muzete nasadit 7805,
abyste to mel presnejsi ustabilizovane.