[HWnews] Schema kabelu k PSION 3a - shanim

j.prachar j.prachar@i.cz
Čtvrtek Březen 18 14:41:19 CET 2004

3a byl vyborny stroj, moc se mi libila treba vydrz baterii.
Ten kabel jedine koupit, je tam nejaky jejich zakaznicky IO. Nekde mam i
schema, ale to je k nicemu.
Potom uz se to tvari jako normalni RS232.