[HWnews] Re: Problem s UARTom 16C550 a WinCE

Martin mmz@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 18 11:55:47 CET 2004

> Takze sa Vam viac paci nutit HP a M$ ku zmenam :-o

Netvrdil by som ze paci, ale za tie prachy co zan chcu by to mohli mat
chodive...

> a to so vsetkymi ipaqmi by ste hadam nejaku tu 555ku pribastlit mohli...

Vyrobenych je 300 ks, ale v tom problem nie je. IRQ ide cez  xilinx,
takze by  stacilo dat do rovnice  AND clk. Jednoducho sa mi nezda, ze by
to malo kmitat, ked to podla spravnosti nema. V xilinxe je konfiguracny
register, ktorym pda mapuje uart na jednu zo styroch adries (napr.3f8 )
a jeden bit hovori ci ma periferia generovat uroven alebo hranu. A iPAQ
ho nastavuje ako uroven, cize tak ako by to spravne pre uarty malo byt.
Len skoda ze to tak aj nevyhodnocuje :-)

Inak nie je to jedina chyba co tam maju. Podla PCMCIA specifikacie, ked
sa vyda hardwerovy reset (na CF konektore), konfiguracny regiser sa ma
vymazat - cim prestane byt uart namapovany do adresneho priestoru.
"Stary"  iPAQ za cely cas nekmitne s resetom ani raz, dva typy novsich s
nim pre zmenu cvicia kazdu chvilu. Takze program urobi OpenComm s
vysledkom ok  a po chvili pride reset a uart je mrtvy. To bola dalsia
perlicka...