Navlhani cipu IO

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:52:48 CET 2004

Dobry den,

jak je to s navlhanim cipu IO?

Tedy kdyz je nejaky IO (vetsinou - nebo asi pouze a jen nektere SMD)
oznacen jako ze prijima vlhkost a ma nejakou zarucenou dobu pouzitelnosti
od rozbaleni z vlhkotesneho pouzdra, znamena to, ze musi co nejdrive po
rozbaleni prijit do SMD pece? Nejak jsem to moc nepochopil a nenasel
doplnujici info.

Totiz prisly mi TUSB2046 a jsou zatavene s varovanim o vlhkosti. Jde mi o
to, ze kdyz je budu pajet, vubec to nebude v SMD "peci", ale rucne. Znamena
to pak, ze se po nejake dobe stanoou nespolehlivymi tim ze navlhnou cipy?

DEkuji,

JL.