Digitalni expozimetr PE 8/2002

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:52:48 CET 2004

Zdravim,

vzhledem k tomu, ze jsem to spachal ja, tak posilam navod v elektronicke podobe (davam to do soukromeho mailu). Je tam drobna chybicka, teplotni cidlo je nakresleno opacne, je potreba prehodit ty dve nohy, ktere jsou na neco zapojene (treti je ve vzduchu). Ono to nastesti funguje i takto, protoze programu je to jedno (jenom mu vyjde opacne znamenko), ale cidlo ma pak o hodne mensi citlivost. Jinak odchazim na neschopenku a maily budu cist jen sporadicky, takze pokud byste k tomu mel nejake dotazy, asi budu k dispozici az v pondeli.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Radek a Petra Vickovi
Sent: Monday, March 03, 2003 12:23 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Digitalni expozimetr PE 8/2002

Nemohl byste mi to nekdo oskenovat a poslat? Predem dekuji.

RadekCX

AR PE 8/2002

Digit?ln? expozimetr s flashmetrem - Ing. Du?an Dole?al
(PIC16F873)
Expozimetr s flashmetrem slou?? k ur?en? spr?vn? expozice
p?i fotografov?n? sc?ny osv?tlen? trval?m nebo bleskov?m
sv?tlem. Je ur?en k m??en? dopadaj?c?ho sv?tla. (str.14)

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG
(http://www.grisoft.cz).