AUI

Michal krestan
Středa Březen 17 14:52:47 CET 2004

Trvale sepnuti PS-ON (nestaci impuls) na zem zapne zdroj. Ve Vasem pripade
by zaradil vhodny spinaci prvek do tohoto dratu a muzete pocitac bez
problemu kdykoliv okamzite natvrdo vypnout. Pokud potrebujete i zapinat,
pouzil bych na zapnuti standardni vstup na motherboardu (od tlacitka na
case) - tady staci impuls, motherboard to zaregistruje a mj. da log.0 na
PS-ON.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT