Nabijacka Nixx

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:52:46 CET 2004

Vetsina MCU s ADC ma prepinani nekolika vstupu do ADC,
tedy daji se prepinat, ktery vstup se meri pouhym programem
v MCU s tim, ze kazde napeti je privedeno na jiny ADC vstup
onoho MCU. 10bit rozliseni je dnes u ADC v MCU bezne a
pro ucely nabijeni clanku jiste vyhovi.

Prikladem: PIC16F87x nebo PIC18Fxx2.

Tedy kazdy clanek se da po patricnem zesileni napeti operakem
privest na jeden ze vstupu ADC. Predpokladam, ze budete
podle Vaseho dotazu nabijet kazdy clanek zvlast a nabijeni
bude ridit jeden MCU.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal Lukac [mailto:michal_lukac@kkcs.utc.sk]
Sent: Tuesday, March 04, 2003 5:50 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Nabijacka Nixx

Zdravim konferenciu.

Chcel by som si spravit nabijacku na Nixx ACCU
a potreboval bz som merat napetie na kaydom clanku zvlast
pri nabijani (aj vzbijani) a potom podla yvoleneho kriteria nabijanie
ukoncit.
Len by som potreboval poradit ako toto napetie co najpresnejsie merat a cim.
To vlastne vyhodnocovanie chcel bz som spravit cey nejaky MCU.....

pouzit A/D prevodnik  v MCU ? ale potom ako prepinat medyi jednotlivzmi
clankami....

dik za akukolvek radu.