Paralelni nabijeni AKU?

jezek jezek456
Středa Březen 17 14:52:43 CET 2004

na instalaci spole?n? venkovn? ant?ny na st?echu, pro p?ipojen? na internet
?

> Myslim, ze nejlepsi je tam zajit osobne. Ja jsem to tak udelal a aspon
> jsem hned vedel co bude nutne zajistit.
>
> Nakonec jsem to vzdal. Chteli takove mnozstvi povoleni atd. ze to nemelo
> smysl.

Nechci Vas odrazovat, ale s druzstvem u nas mam jen tu nejhorsi zkusenost.
Pro priklad, potreboval jsem na jeden barak, kde ma CRA nejake mikrovlne
spoje dat vlastni spoj. Nase technologie je soucast CRA, pouze slo o
instalaci anteny (sito 24dB). 1) Se spravcem baraku nebyla zadna rec, ale to
jeste nic moc neznamena. 2) Volal jsem na druzstvo, jestli nemaji nejaky
vzor zadosti a tam me rekli, ze ne, at si neco napisu sam. Kdyz jsem to
napsal, volal jsem tam znovu a ptal se, jaka je doba na vyrizeni, ze to cele
velmi specha. Nejeka sekretarka me rekla, ze nemaji termin a nedokazala
odpovedet na to, jak dlouho to bezne trva. Kdyz jsem tam byl osobne,
dozvedel jsem se to same a bylo k tomu pridao i to, ze to take trva treba
pul roku, nez se k tomu vyjadri a to muze byt jeste neuspesne;-(

            Michal