bezdratovy prenos dat

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:52:43 CET 2004

//-----Original Message-----
//From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
//Behalf Of Lukas Burda
//Sent: Friday, February 28, 2003 6:55 PM
//To: Marek Pavl?
//Subject: Re[2]: bezdratovy prenos dat
//
//MP> Sice studuji elektro, ale muzu rict,
//
//MP> Da se zacit od Thomsonova vztahu, kde f je v MHz,
//MP> L v uH a C ted zrovna nevim, ale tusim nF.
//
//
//Asi moc peclive nestudujete. Kdybyste studoval tak byste vedel ze C by
//byla v uF tzn. do vzorce se dosazuje v zakladnich jednotkach.
//
//L.

Tuto odmoz puvodni diskuse jsem prehledl.

Verim, ze se nikdy nemylite.
Ja se mylil, ale vy take.
Kdyby jste si precetl to co jsem napsal, peclive,
tak by jste si vsiml, ze jsem se zminil o upravenem vzorci.

Tedy ne tento:

f = 1/(2*Pi*Sqrt(LC))

ale

f^2 = 25330/(LC)

Zde se dosazuje takto.

f [MHz]
L [uH]
C [pF]

A ja se pletl v rozmeru kapacity.

---
Avast: Odchoz? zpr?va vyhodnocena jako ?ist?
Datum a ?as testov?n?: 5.3.2003 0:36:38
Datum virov? datab?ze (VPS): 28.2.2003
Avast! antivirus od Alwil Software

Avast32 (VPS 28.2.2003): zprava neobsahuje virus