Paralelni nabijeni AKU?

Pavel Hudecek phudecek
Středa Březen 17 14:52:43 CET 2004

On Tue, 4 Mar 2003, Radek a Petra Vickovi wrote:

> To ano, ale mne jde o ten jeden zablesk. Preci kdyz tam
> dokazu naprat tech 250J behem 1ms tak to podle mne nemuze
> prezit. Tusim ze to ale bude souviset i s maximalnim

Ja bych rekl ze ta vybojka musi prezit zablesk 250J. S tim ze se smi
opakovat jednou za 15 vterin aby se neroztekla.

> Jde mi o to, abych byl schopen ridit intenzitu zablesku. Mam
> v podstate jen jednu moznost a tou je zkratit ten vyboj driv
> nez sam zhasne,(zatim jak mam informace delaji to i
> systemove blesky) takze prvotni testovaci idea je postavit

Neslo by to udelat tak ze by se udelaly vetve kondenzatoru 1C+2C+4C+8C...
a kazda ta vetev by mela vespod mosfet napr IRF740 a kdyz by ten mosfet
byl sepnuty, tak by se ta dotycna vetev nabila a taky vybila po spusteni
zablesku. Celkova mozna kapacita tech kondu by nemela prekrocit mez kdy
se akumuluje vic jak tech 250J aby se neznicila vybojka.