MAX3232

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:52:42 CET 2004

: Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
: Chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi o nejakem dostupnem
: klonu MAX3232. U MAX232 pouzivam ICL232 a jeste asi 2 dalsi
: klony, ale u toho MAX3232 (totez jako MAX232, ale pro 3V)
: jaksi o prodejci klonu nevim a cena toho MAXu v GME je dost
: zrudna i kdyz zrovna v sobotu jsem ten MAX3232 v GME koupil
: - 1ks se prekousnout da :).
: Ale az jich budu potrebovat trochu vice ...

<hint>
a co takhle tam dat nabojovou pumpu s vystupem 5V (tekove dela TI, mozna i
maxim, national, onsemi - nedival jsem se) a pouzit 232?
</hint>

Ale netusim, jak to bude s jejich cenou, ale mozna to vyjde lip i s cenou
za osazovani.

JL.