RE: OT: zádost na SBD

Tomas Kozeluh mr.death
Středa Březen 17 14:52:42 CET 2004

Ufff, tak to kamar?d mel ?test?, v Brne na Vinohradech potreboval AP na dvou
panel?c?ch a potreboval to rychle. Za?el za spr?vcem domu, ?e to nutne
potrebuje. Ten mu rekl, ?e do t?dne hotovo, ale on to potreboval rychlej,
tak za?el na dru?stvo, tam se domluvil a pak za spr?vcem a druhej den
montoval na stre?e. Druhej panel?k to sam?... V?echno je v lidech.

P.S: Douf?m, ?e budu m?t taky to ?test?.

Cest praci a rukam klid!
?
BY: Mr. Death