Nabijacka Nixx

Mirek Prokop mirekpr
Středa Březen 17 14:52:41 CET 2004

Pokud k tomu nen? d?vod tak je lep?? dob?jet ka?d? ?l?nek zvl???,
nezapojen? do s?rie, zjednodu?? se t?m podstatn? konstrukce nab?je?ky.
Pro ??zen? a m??en? bych pou?il PIC, nap??klad jako u t?to konstrukce:
http://www.angelfire.com/electronic/hayles/charge1fig3.html

ale s jinak ?e?enou v?konovou ??st? (tj. pro ka?d? ?l?nek jednu a ne
sp?nan? p?es LM317 kter? moc dob?e nechod? u jednotliv?ch ?l?nk?). Pro
v?t?? po?et ?l?nk? ne? 4 bude nutno p?idat je?t? analogov? multiplex
jako je nap?. 4051.

--
S pozdravem,

MirekPr