Menu na LCD pomoci PIC

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:52:40 CET 2004

Proc do EEPROM myslite kvuli mistu pro program? No ja budu
potrebovat i kus EEPROMky pro zalohovani nastaveni takze
tohle udelam az jako posledni moznost. Navic si nejsem zatim
zcela jist, ze se do tech 64B vejdou vschny texty a mit kus
ve flash a kus v eeprom je nesikovne.

To co pisete jiz mam napsano, akorat ze ja to koncim 255kou
:-) (zvyk z PCcka kde je to take mezera a kdyz vam neco
utece tak je to alespon zobrazitelnej znak). Dokonce ten
text meze obsahovat udaj na zacatku kde se ma zobrazit na
LCD.

Uz jsem preci jen postoupil (aspon v hlave) a zda se ze bych
do 1kB mohl nacpat celej citac i s tim menu.

Diky za namet.

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.