Menu na LCD pomoci PIC

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:52:40 CET 2004

> Jednoho dne si urcite nahravaci spolecnosti vymuzou, ze copyrightovane
> nahravky nebudeme smet poustet nahlas u otevreneho okna a v Americe
> bude urcite zakazano je treba jen zpivat vlastni pusou:-)))

Nechci vam brat iluze, ale tento cas uz nastal a to ne v americe, ale u nas
!

Pokud poustite copyrightovane, ale i NEcopyrightovane nahravky nahlas u
otevreneho okna,
dopoustite se verejne produkce a za tu musite OSE zaplatit.
POZOR plati se podle kapacity prostoru v kterem tuto verejnou produkci
pravadite ! Pokud si tedy
svou oblibenou pisen pustite nahlas na, prazdnem, Strahovskem stadionu a OSA
se to domakne prijde vam faktura,
kterou budou splacej jeste vasi vnuci.

A jak je to s tim zpevem na vlastni pusu ?

Pokud ve sve oblibene hospode verejne vyhlasite, ze v ramci svych narozenin,
pristi tyden, zapejete svou vlastni pisen (text i hudba) za doprovodu buseni
do sve vlastni popelnice (slovy CR pravniho radu se tomu rika; oznamite
verejnou hudebni produkci).
MUSITE OSA a Intergramu, prokazatelne a pisemne oznamit, ze na teto verejne
produkci budete provozovat pouze sva vlastni dila (slovy CR pravniho radu
budete provozovat dila autoru a vykonnych umelcu, ktera nezastupuje OSA a
Intergram).
Pokud tak neucinite musite OSA a Intergramu za zpev vlastniho textu, na
vlastni hudbu, provozovano na vlastni hubu a vlastni popelnici zaplatit z
vlastni penezenky a to podle kapacity hospody v ktere pejete, to i v
pripade, ze nikdo neprijde !!!!!!!!!
Ze zakona se totiz predpoklada ze na kazde verejne produkci se produkuji
dila autoru a umelcu zastupovanych OSA a Integram :-))

> Kopirky, tiskarny a psaci stroje budou centralne evidovany a na kazdy
> potisteny papir vytisknou i sve seriove cislo...

To je take skutecnost.

Barevne kopirky do vysledne kopie vkladaji svuj "digitalni podpis" (je
zakodovan do vysledneho obrazu), podle ktereho lze jednoznacne urcit na jake
kopirce byla kopie zhotovena.
Duvod, pry se tim ma omezit kopirovani penez :-(
No nevim, amateri co si naklonuji vyplatu vetsinou dojedou na nekvalitni
papir a to, ze sve vytvory do obehu pousti sami.
Profesionalove co jedou ve velkem si kopirku upravi (neni to az takovy
probem) nebo kopirku koupi na fiktivni firmu a tak pokud je nelapnou pri
vyrobe je podpis k nicemu !

Orwel byl naprosty amater !