elektronicka vodni vaha

Frantisek Pospisil ml. frantisek.pospisilml
Středa Březen 17 14:52:39 CET 2004

	Omlouvam se za OT, ale ono to s elektrikou taky trochu souvisi :-)

	V jakem provedeni mam pouzit stresni okna, kdyz budu mit na strese
medene okapy a plechovani, samotna strecha bude z betonovych tasek?
Projektant je nazoru, ze by mela byt v medenem provedeni. Celkem jsem tento
jeho nazor sdilel, nez jsem zjistil, ze medena okna jsou o 40 % drazsi nez
hlinik (Velux)

	V podstate exsituji dva nazory:
	1. Kysely dest vodive propoji hlink na okne s medi na strese a
vznikne galvanicky clanek, coz tem plechum nesvedci.
	2. Hlink je natreny barvou, takze se to muze propojit maximalne
nekde u diry pro sroub, coz neni tak hrozny. Medene provedeni je urceno do
strech z medeneho plechu.

	Jaky je na to vas nazor?

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz

P.S.: Jestli mate nekdo zkusenosti, jakeho vyrobce stresnich oken byste mi
doporucili? Zatim m?m nabidky od Velux, Prima-fenestra a Fakro (Polsko).