Vykonny procesor odolny proti ruseni

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:52:37 CET 2004

Hello,

  uz jsem tu dlouho nedelal reklamu Motorole :-)) Mikra z rady HC08 tak asi odpovidaji '51-kam a rada z nich ma automotive certifikaci vcetne testovani na proudove injektaze a VF ruseni. C-cka na ne jsou AFAIK 3 - dve jsou do 4kB zadarmo, pres 4kB vysledneho kodu se za ne plati (asi to bude pres 500$, maji i potrebne "placky" na bezpecny kod) a jedno takove lehci za 200$ neomezene.

Jirka Naprstek