Znovu fotocesta, co je spatne?

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:52:37 CET 2004

Jenomze ja uz mam koupenou pixlu roztoku z GME, pecicky nemam. Tam je
uvedena koncentrace prave 1,5%. Jak jsem si ale dneska prochazel archiv,
nekteri pisou ze pouzivaji i 2% tak by to snad nemelo byt kriticke.

Normalne by me napadlo ze je to slabou expozici, ale stale me mate, ze
okamzite po preliti neredenym roztokem se kresba objevila (i kdyz se
zase zacala smyvat).

Aigor