Power zdroj ako karta v PC

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:52:37 CET 2004

Ahoj,

vsak to tu stale bezi :). Vytlacok z laserovky na pauzaku (s foliou
som neskusal) sa vlozi do toluenovych par, cca na 10-15 min. Pary
naleptaju toner, kresba pekne skontrastnie.
Ja mam PE krabicu s deklom, dlhu cca 30, siroku 15 cm. Papierovy
servitok TROCHU (netreba to kupat) navlhcim v toluene a polozim do
stredu krabice. Pauzak zostrihnem tak, aby po vlozeni do krabice
vytvoril obluk nad servitkom kresbou k servitku. Prikryjem deklom. Po
vybrati necham "uschnut".
Velke plochy, kde bol vypadok toneru ale obcas je vhodne docmarat
fixkou, co je otazka sekund.
Tusim to funguje aj s acetonom, neskusal som.

--
Jindro