Znovu fotocesta, co je spatne?

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:52:36 CET 2004

Otazkou je, jak bylo to horske slunce daleko od spoje a jakou vykonou ma vybojku. Podle me zkusenosti 250W ze vzdalenosti 400 mm chce pres pauzak 4 - 6 min.
Na koncentraci vyvojky pro Positiv docela zalezi, na zaklade zde ziskanych zkusenosti jsem si s nim chvili hral a v originalni vyvojce z GM od Elchemca ma motiv snahu se uplne smyt. Pokud se vyvojka naredi na 50%, je vsechno OK.

Cili z toho plyne: na original ovrstvene desky z GM se pouziva zhruba 2x koncentrovanejsi vyvojka, nez na Positiv.
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.