Napajeni let diody beze ztrat

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:52:36 CET 2004

On Fri, 7 Mar 2003 pavouk.plazak@centrum.cz wrote:

> zni to zajimave,
> a nemate nahodou k tomu nejake schematko ?

V datasheetu - http://www.bf.jcu.cz/tix/petrsi/ukazka/mc34063.pdf
je priklad zapojeni pro step-up converter (figure 7). Myslim ze
bude stacit akorat mirne upravit soucastky, delic napeti nastavit
tak, aby to naprazdno davalo max. pripustne napeti ktere by odpovidalo
x*Uf tech diod pri max proudu treba 50mA a pak laborovat s tim Rsc
ktery omezuje spickovy proud spinacem aby se vystupni proud menice pri
zatezi ustalil na pozadovanem - myslim ze to bylo 30mA ? Nebude to 100%
presna regulace proudu, ale myslim ze odchylka v tomhle pripade vlivem
kolisani Ucc a teploty okoli nebude vyznamna.